Motylki – zajęcia zdalne.

Motylki – zajęcia zdalne.

Piątek 16.04.

Witajcie Przedszkolaki! Oto ostatni zestaw zadań dla Was. W poniedziałek widzimy się już w przedszkolu!

1.  Posłuchaj piosenki i odpowiedz na pytania:

  • Kim jest kulturalny człowiek?
  • Jakich słów używa kulturalny człowiek?
  • Jak zachowuje się kulturalny człowiek?

2. Pamiętacie jak w przedszkolu czytaliśmy o przygodach detektywa Pozytywke oraz poznawaliśmy mity greckie? Obie książki napisał pan Grzegorz Kasdepke. Teraz czas na fragment kolejnej jego książki, czyli „Bon czy ton. Savoir vivre dla dzieci. Zapraszam do słuchania!

3. Teraz czas na ostatnie już wskazówki Moni i Uszko jak należy się zachowywać w teatrze. A wisienką na torcie będzie Wasz własny teatr cieni! Spróbujcie go wykonać i podczas spektaklu stosujcie się do wszystkich poznanych wcześniej zasad!

4. Zapraszam Was na ostatnie już ćwiczenia. Dzisiaj będzie Wam potrzebny pluszowy miś.

5. Wykonaj:

  • Liczenie na stronie 64
  • Kropki, kreski i  litery – cyfra 9
  • dwie wybrane kserówki oraz czytanie karta 5 – litera i.

Język angielski

Czwartek 15.04.

Witajcie Kochani! W poniedziałek widzimy się w przedszkolu, a tymczasem dalej pozostajemy w tematyce teatru.

1.  Jak powstaje spektakl teatralny?  Jesteście ciekawi? Więc zaczynamy zgłębiane tego tematu!

2.  Zapraszam Was na kolejne wpadki Moni i Uszka J  Zapamiętajcie, że do teatru również potrzebny jest bilet, podczas spektaklu nie można jeść!

3.  Zapraszam Was do obejrzenia spektaklu „Trzy świnki” z użyciem pacynek.

4. A teraz czas na ruch! Dzisiaj będą ćwiczenia z użyciem piłki. Pomimo niesprzyjającej pogody zapraszam Was również na spacer.

5. Wykonajcie:

  • Karty pracy 4 na stronie 11
  • Czytanie i pisanie na stronie 64 dwie wybrane karty pracy z kserówek oraz czytanie karta 4 litera O.

Środa 14.04.

Witajcie Kochani!

1.  Dzisiaj poznajemy cyfrę 9! Zapraszam do guzikowej zabawy.

2. Czy potraficie narysować z cyfry 9 ptaszka? Przekonajmy się!

3.  Przygotuj 9 kredek, pisaków lub skarpetek. Ułóż je w jednym rzędzie i opowiedz na pytania:

Jaki kolor ma przedmiot:

  • pierwszy z prawej?
  • pierwszy  z lewej?
  • dziewiąty z prawej?
  • dziewiąty z lewej?

4. Zapraszam do ćwiczeń oraz do spaceru z rodzicami na świeżym powietrzu!

5. Wykonaj:

  • Karty pracy 4 na str. 10
  • Liczenie na str. 63
  • dwie wybrane karty pracy oraz czytanie – karta nr 3 – litera T.

Religia

          DZIĘKUJEMY JEZUSOWI ZA TO, ŻE JEST Z NAMI

Dzisiaj poznamy zapisane w Ewangelii słowa Jezusa, które wypowiedział po swoim zmartwychwstaniu. On zapewnia nas, że będzie zawsze z nami.

„Ja jestem z Wami przez wszystkie dni, aż do skończenia   świata”.

                                               (Mt 28, 20b)

Pan Jezus jest z nami zawsze. Nie tylko wtedy, gdy się modlimy, czy jesteśmy w kościele. Jest z nami podczas zabawy, spaceru, rozmowy z mamą. My nie zawsze o tym pamiętamy.

Posłuchajcie opowiadania pt. „Kacper i jego brat”.

Kacper, który chodzi już do szkoły ma młodszego brata Maćka, który ma pięć lat i o wszystko pyta: „Co to?”,

„Dlaczego”? Kiedy Kacper jest w domu, Maciek zadaje mu mnóstwo pytań. W niedzielę, jak zwykle,

całą rodziną poszli do kościoła na Mszę Świętą. Kacper lubi stać blisko ołtarza, bo wtedy wszystko

widzi i czasami, kiedy ksiądz o coś pyta, może się zgłosić i odpowiedzieć. Natomiast Maciek siedzi z

rodzicami w ławce. Jednak tym razem chciał koniecznie być blisko swojego starszego brata. Kiedy

ksiądz powiedział „Pan z wami”, zapytał cicho Kacpra: – Jaki Pan? O kim ksiądz mówi? Kacper nic

nie odpowiedział, tylko położył palec na usta, pokazując Maćkowi, że ma być cicho. W środku Mszy

Świętej Maciek znowu usłyszał „Pan z wami” i również spytał brata: – Jaki Pan? – Wytłumaczę ci,

jak wyjdziemy – odparł Kacper. Po wyjściu z kościoła Kacper tłumaczył młodszemu bratu: – Ksiądz

na początku Mszy Świętej przypomina wszystkim, że jest z nami Pan Jezus. – A gdzie jest Pan

Jezus? – dopytywał Maciek. – No… jest wszędzie. Ale na Mszy Świętej spotyka się z nami

wyjątkowo uroczyście – odparł zniecierpliwiony Kacper. – A dlaczego uroczyście? – dopytywał się

Maciek. Kacper westchnął głęboko i stwierdził, że już nie da rady odpowiedzieć, więc powiedział

krótko: – Zapytaj taty.

– Widzisz, synku – zaczął tata – Pan Jezus jest z nami, ale my czasem o tym zapominamy. Dlatego

kiedy przychodzimy na spotkanie z Nim do Jego domu, ksiądz przypomina nam o tym.

– Jakimi słowami ksiądz w czasie Mszy Świętej przypomina nam, że Jezus jest obecny wśród nas? –

W jaki sposób możemy wyrazić wiarę w to, że Jezus jest z nami?

Jezus Chrystus zmartwychwstał i żyje. Chociaż Go nie widzimy, to wiemy, że jest z nami zawsze, bo

On sam tak powiedział. Cieszymy się z tego, że nas bardzo kocha. Dlatego zawsze możemy Mu za

to dziękować.

Zadanie:

Podczas niedzielnej Mszy Świętej, którą obejrzysz lub wysłuchasz, postaraj się skupić na tych miejscach, w których kapłan wypowiada właśnie słowa „Pan z Wami”.

Podczas wieczornej modlitwy podziękuj Jezusowi za rodziców, albo dzień, który się kończy”.

Zadanie z podręcznika:

Motylki:

Proszę odszukać z dzieckiem katechezę numer 42 i wykonać znajdujące się tam zadania.

Wtorek 13.04.

1. Zapraszam Was do świata teatru. Tygrysek  oprowadzi Was po jego wnętrzu.

2. Poznajcie różne rodzaje teatru.

3.  Moni i Uszko ustrzegą Was przed wpadkami w teatrze J.

4. Zapraszam Was na teatrzyk kukiełkowy „Śpiąca Królewna”, a po obejrzeniu spektaklu zaproś swoją rodzinę na krótki spacer!

5. Wykonaj:

  • ·         Karty Pracy 4  na str. 9
  • ·         Czytanie i pisanie na str. 63
  • ·         dwie wybrane karty pracy z kserówek
  • ·         poćwicz z rodzicami czytanie – karta 2 – litera M (kserówki)

Język angielski

Poniedziałek 12.04.

Witajcie Kochani!
Oto Wasze zadania na dzisiaj:

Witajcie Kochani! Dzisiaj zabieram Was do kina!

1. Po pierwsze każdy przedszkolak powinien wiedzieć jak należy zachowywać się w kinie.

2. Wśród dzieci królują filmy animowane. Zapraszam Was do poznania tajemnicy ich powstawania.

3. A teraz sami spróbujcie stworzyć prostą animację.

4. Teraz czas na odrobinę ruchu po weekendzie! Zapraszam Was również na spacer na świeżym powietrzu. Zapraszam również na spacer na świeżym powietrzu!

5. Wykonaj:

  • ·         Karty Pracy 4 na str. 8
  • ·         Kropki, kreski litery – cyfra 6.
  • ·         dwie wybrane karty pracy z kserówek
  • ·         poćwicz z rodzicami czytanie – karta 1 – litera A (kserówki)

Piątek 09.04.

Witajcie Kochani! Dzisiaj przypomnimy sobie historię Fryderyka Chopina.

1. Pamiętacie jak w przedszkolu czytaliśmy opowiadanie o małym Frycku? Przypomnijmy sobie historię naszego kompozytora.

2. Zapraszam Was do zabaw z muzyką Fryderyka Chopina.

3. Świetnie się bawicie? To teraz jeszcze jeden taniec dla Was!

4. A teraz czas na ćwiczenia!

5. Czy umiesz robić małe i duże kroki? Stań w pewnej odległości od mamy/taty. Podejdź do rodzica krokami słoniowymi (duży wykrok), normalnymi krokami/podskokami, tip topami (stopa dostawiana do stopy).  Policz ile potrzebujesz słoniowych kroków, normalnych oraz tip topów, aby dotrzeć do rodzica? Których zrobiłeś najwięcej, a których najmniej? Dlaczego?

6. Wykonaj:

  • Karty Pracy 4  na str. 7
  • Liczenie na str. 62
  • Kropki, kreski, litery – litera F
  • dwie wybrane karty pracy z kserówek.

Język angielski

Wykonaj ćwiczenia w My World na str. 58-59. Nagranie do ćwiczenia 1 w załączniku.

Czwartek 08.04.

1. Dzisiaj odwiedzimy filharmonię. Zapraszam na koncert! Ale chwilka… A czy jest nam potrzebny bilet? Jak powinniśmy się ubrać?

2.  Przybliżmy się bliżej instrumentom muzycznym.

3. Jak powstaje utwór muzyczny ? Zapraszam na film!

4. A teraz poćwiczymy Wasze uszka. Czy wiecie co to za instrument? Zapraszam na zagadki dźwiękowe!

5. Zapraszam Was do wiosennych zabaw przy muzyce klasycznej.

6. Wykonaj:

  • Karty Pracy 4 na str. 7
  • Liczenie na str. 61
  • Czytanie i pisanie str. 62
  • dwie wybrane karty pracy z kserówek.

Środa 07.04.

Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym dniu. Mam nadzieję, że humory Wam dopisują.

7 kwiecień to dzień, w którym obchodzimy  Światowy Dzień Zdrowia i Dzień  Pracownika Służby Zdrowia. Każdego dnia obserwujemy pełną poświęcenia pracę lekarzy, pielęgniarek, salowych i innych pracowników służb  medycznych walczących o nasze zdrowie i życie w tak trudnym dla nas wszystkich czasie.  W geście podziękowania za ich trud i poświęcenie narysujcie serduszko i powieście go w Waszych oknach. Z niecierpliwością czekamy na zdjęcia Waszych prac.

Pamiętacie Wasze laurki sprzed roku?

1. Dzisiaj poznajemy kolejną literę! Jaką? Zapraszam na film .

2. Posłuchaj piosenki i odpowiedz na pytania

  • O kim jest piosenka?
  • Jakie znasz dyscypliny sportowe?
  • Co oznacza określenie sport to zdrowie?
  • Jaką dyscyplinę sportową lubisz uprawiać najbardziej?

3.  Obejrzyj filmik edukacyjny na temat dyscyplin sportowych.

4. Zapraszam do ćwiczeń!

5. Kto to jest artysta? Obejrzyjcie filmy.

6.  Poznajcie Mariusza Kędzierskiego, który jest artystą malarzem, chociaż nie ma rąk.

7. Wykonajcie zadania:

  • Karty pracy 4 na str. 4-5
  • Czytanie i pisanie str. 61
  • dwie wybrane karty pracy z kserówek.

Język angielski

Wykonaj ćwiczenia w książce My World na str. 56-57. Na dole każdej strony są napisane polecenia w języku polskim. Poniżej nagrania do ćwiczeń do pobrania (znajdują się one również na płycie nr 2 z tyłu książki).

Wtorek 06.04.

Witajcie przedszkolaki! Jak się czujecie po świętach? Mam nadzieję, że odpoczęliście, bo dzisiaj mam dla Was kilka zadań do wykonania.

1. Dzisiaj poznamy kolejną wartość jaką jest szacunek.Jak myślicie, co to jest szacunek? Poproście mamusię lub tatusia, żeby przeczytali Wam opowiadanie „Kornelia i Stefan”. Następnie odpowiedzcie na pytania zawarte w pliku i z użyciem informacji na żółtym polu porozmawiajcie z rodzicami o szacunku.

2. Obejrzyjcie film o Zosi i zastanówcie się jak się czuje osoba, której nie okazuje się szacunku, ze względu na jej odmienność.

3. A teraz musimy nieco poćwiczyć po świętach. Obejrzyjcie filmik edukacyjny i spróbujcie odpowiedzieć na pytanie: „Po co nam aktywność fizyczna”?

4. Zaprojektujcie wspólnie domowy tor przeszkód. Przypomnijcie sobie przy okazji zasady bezpieczeństwa podczas zabaw ruchowych w domu

5. „Bijemy rodzinny rekord spacerowania” – brzmi ciekawie? Zaproście rodziców na spacer!  Jeżeli będzie padać, zapraszam Was na rodzinną zumbę!

6. Wykonaj:

  • Karty Pracy 4 str. 2-3
  • Kropki, kreski litery – cyfra 5
  • dwie wybrane karty pracy.

Piątek 02.04.

2 kwietnia, to dzień w którym obchodzimy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. W tym dniu przyświeca nam hasło „Zapal się na niebiesko dla autyzmu”💙

Dlaczego kolor niebieski? Niebieski jest uznawany za najgłębszy z kolorów, rozpływający się w nieskończoności horyzontu. Jako barwa najczystsza i najzimniejsza zarazem, staje się najbardziej odrealnioną ze wszystkich barw. Jeśli macie w swojej garderobie coś niebieskiego, to załóżcie to dzisiaj na siebie 😉.

A cóż przygotowałam dla Was na dzisiaj?

  1. W geście solidarności z osobami z autyzmem narysujcie niebieski balonik i powieście go w Waszych oknach. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia!

2. Zapraszam Was do obejrzenia filmiku pokazującym nam czym jest autyzm.

3. Kolejnym symbolem Autyzmu są puzzle. Puzzle to fragmenty obrazków, które niekiedy przeliczane w setkach, tysiącach precyzyjnie ułożone w końcowym efekcie układają się w przepiękne widoki.Dużo, bardzo dużo pracy pochłania złożenie tych małych, tekturowych fragmentów w jedną całość.Mózg osób dotkniętych autyzmem nie ułoży się w jedną całość…. i to charakterystyka tego zaburzenia – brakujące fragmenty komórek mózgowych odpowiadających za stan zdrowia każdego człowieka. Zachęcam Was do zaprojektowania swoich puzzli. Potrzebne Wam będą:

  • kartka
  • kolorowe kredki
  • nożyczki.

Narysujcie dowolny rysunek, następnie samodzielnie lub za pomocą rodziców potnijcie na drobniejsze elementy, które później możecie ułożyć jak puzzle 🧩.

4. Na koniec dla przypomnienia zapraszam Was jeszcze do obejrzenia filmiku o autyzmie.

5. Wykonaj zadania:

  • Karty pracy 3 na stronie 63 – zrób króliczka.
  • Liczenie na stronie 60
  • dwie wybrane karty pracy z kserówek.

Język angielski

Memory: https://wordwall.net/pl/resource/13833655

Czwartek 01.04.

A co przygotowałam dla Was dzisiaj? Najpierw przypominam: rozpoczynamy od uśmiechu i przytulaska.

1. Zaproś mamę/tatę na spacer z jajkiem! Połóżcie na stołowej łyżce jajko (lub pisankę) i pospacerujcie po dywanie. Jeśli macie ochotę – możecie utrudnić to zadanie robiąc domowy tor przeszkód lub obracając się czy robiąc przysiady.

2. Czy wiesz jak wykluwa się kurczątko z jajka? Jeśli nie – koniecznie obejrzyj filmik. A jakie inne zwierzęta wykluwają się z jajek? Spróbuj sobie przypomnieć.

3. Czas na zabawy badawcze! Mamusia/tatuś rozbije delikatnie jajko i wyleje jego zawartość na talerzyk. Opisz, jakiego koloru jest białko i żółtko jajka, obejrzyj dokładnie skorupkę z zewnątrz i od środka. Rodzic zwraca uwagę na zarodek i wyjaśnia dziecku, że kurczątka wykluwają się z jajek, w których są zarodki. Jajko przyda się jeszcze do kolejnego ćwiczenia.

4. A teraz spróbujcie oddzielić żółtko od białka. Mamusia/tatuś podaje ci jajko na talerzyku z poprzedniego ćwiczenia oraz plastikową butelkę. Delikatnie naciskaj ścianki butelki i zmniejszając ucisk ścianek staraj się bardzo ostrożnie zassać żółtko do środka butelki tak, aby go nie uszkodzić. Następnie naciskając ścianki ponownie – umieść żółtko na drugim talerzyku.

5. Zapraszam Was do obejrzenia przygód Królika Kicka, któremu stała się straszna rzecz tuż przed Wielkanocą. Jednak jak zawsze mógł liczyć na swoim przyjaciół! Porozmawiajcie o roli przyjaciół w naszym życiu i dlaczego warto te relacje pielęgnować. Przygotujcie ilustrację dla Waszego przyjaciela, za którym z pewnością teraz tęsknicie, a mama i tata niech zrobią mu zdjęcie i wyślą do jego rodziców!

5. Na koniec przygotowałam dla Was zadanie specjalne – Wielkanocny Picasso. Potrzebna Wam będzie kartka dużego formatu, szablon królika, farbki i to tyle. Pewnie czegoś Wam brakuje? Otóż nie, niech Wasze dłonie lub stopy będą Waszymi pędzelkami. Możecie również kontynuować naszą zabawę i narysować z Edusiakami baranka. Wybór należy do Was! 

6. Wykonaj zadania:

  • Karty pracy 3 na stronie 56
  • Czytanie i pisanie na stronie 60
  • z książki Kropki, kreski, litery – liczbę 4. Można wyrwać kartkę.
  • dwie wybrane karty pracy z kserówek.

Religia

Zapoznajemy się z tematem:  W WIELKĄ SOBOTĘ MODLIMY SIĘ PRZY GROBIE PANA JEZUSA.

Proszę przeczytać dziecku fragment z Pisma Świętego (Mt 27,57-60).

Józef z Arymatei był przyjacielem Pana Jezusa. Poprosił Piłata, by pozwolił mu pochować ciało Jezusa. Z szacunkiem owinął Jego ciało czystym płótnem i złożył je do grobu wykutego w skale. Wejście do grobu zamknięto dużym kamieniem. Grób Pana Jezusa otoczyła cisza. Piłat nakazał żołnierzom pilnować grobu. Na pamiątkę złożenie Pana Jezusa do grobu, w naszych kościołach przygotowywane są symboliczne groby Pańskie. Mogą one się różnić wyglądem, ponieważ każdy chce zrobić jak najpiękniejszy. W Wielką sobotę idziemy do kościoła, aby zobaczyć grób Pański. Dziękujemy Panu Jezusowi za Jego mękę, śmierć i zmartwychwstanie. W Wielką sobotę także niesiemy pokarmy do kościoła, aby ksiądz je pobłogosławił. Poświęcone pokarmy przynosimy do domów i jemy podczas niedzielnego śniadania. Wspólne rodzinne śniadanie przypomina, że zmartwychwstały Chrystus przychodzi z miłością do naszych rodzin. Śniadanie Wielkanocne rozpoczynamy od modlitwy i dzielenia się poświęconym jajkiem.

Proszę odszukać z dzieckiem katechezę numer 40 w i wykonać polecenia w podręczniku.

Środa 31.03.

1. Droga Mamo, drogi Tato . Opowiedzcie Waszym dzieciom, jakie tradycje wielkanocne panowały w Waszych domach rodzinnych. Być może niektóre z nich, towarzyszą Wam nadal. Następnie wspólnie z dziećmi obejrzyjcie filmy.

2. Z Edusiakami rysowaliśmy wspólnie już pisankę i kurczaczka. Dzisiaj przyda Wam się szara kredka, ponieważ bohaterem dnia jest króliczek. Jestem ciekawa efektów Waszej pracy.

3. Mamusiu/tatusiu narysujcie na kartce jajko i wpiszcie w nie losowo cyferki. Dziecko rzuca kostką, odszukuje i zaznacza cyfrę, którą pokazuje wyrzucona liczba kostek.

4. Zbudujcie wspólnie bazę z kocy i poduszek, weźcie latarki i przeczytajcie w niej ulubioną książkę. A może baza będzie służyła niczym namiot na obozie harcerskim i spędzicie w niej noc?

5. Spróbuj pod opieką mamusi/tatusia umyć lustro. To świetna zabawa! Możecie przejrzeć się w lustrze i robić śmieszne minki!

6.  Wykonaj zadania z Kart Pracy 3 na stronie 55 oraz z Liczenie na stronie 59.

7. Wykonaj dwie wybrane karty pracy z kserówek.

Język angielski.

1. Listen, point and say. – Posłuchaj, wskaż i powtórz.

2. What is it? – Co to jest?

Wtorek 30.03.

Przed nami kolejny dzień wspólnej zabawy!  Jesteśmy dalej w tematyce Wielkanocy, oto co przygotowałam dla Was dziś:

1. Zaczniemy od gimnastyki w podskokach! Ciekawa jestem kto dokładniej wykona ćwiczenie „Żuraw”!

2. Czas na wielki quiz rodzinny. Każdy odpowiada na następujące pytania:

  • ulubiona potrawa świąteczna dziecka/mamy/taty
  • ulubiony kolor

Zadania do wykonania:

  • kto ma największą stopę (porównaj)
  • czy mama/tata/dziecko ma łaskotki (odpowiedź musicie sprawdzić

3. Mam nadzieję, że wykonaliście wczorajsze zadanie z Edusiami i wykonaliście kolorową pisankę. Dziś ciąg dalszy naszej edukacji „krok po kroku” – żółty kurczaczek niech zagości na Waszych kartkach!

4. Poćwicz buzię! Wielkanocne ćwiczenia logopedyczne na pewni Ci się spodobają!

5. Na koniec czeka na Was super zabawa! Sensoryczny tablet. Zapraszam do jego wykonania.

6. Wykonaj zadania z Karty pracy 3 str. 54

7. Wykonaj zadanie z Czytam i piszę str. 59 oraz dwie wybrane karty pracy z kserówek.

Poniedziałek 29.03.

W tym tygodniu przygotowujemy się do Wielkanocy, zanim jednak rozpoczniemy mam do Was ogromną prośbę Mamo i Tato: usiądźcie naprzeciwko Waszej pociechy, szeroko się do niej uśmiechnijcie i mocno przytulcie 😉. Zacznijmy ciepłym gestem💛.

1. Kochane dzieciaczki, z pewnością nie możecie się już doczekać wizyty Króliczka. Być może Wasi rodzice rozpoczęli już przygotowania do tych dni. Okna zrobiły się lśniące, odświeżona została garderoba, na stole w kuchni powoli widać wielkanocne dekoracje. A jak wyglądają Wasze pokoje? Czy żaden klocek nie leży na ziemi? Czy wszystkie kredki są w pudełeczku? Drodzy Rodzice, to idealny czas, aby zachęcić Wasze przedszkolaki do drobnej pomocy i mogą to zrobić w rytm piosenki „Mała Orkiestra Dni Naszych – Piosenka o sprzątaniu domu”.

2. Kiedy już w pokoju porządek zapraszam Was do wspólnych zabaw. Codziennie z Edusiakami będziemy uczyć się rysować symboli Wielkanocy krok po kroku. Przygotujcie kartkę, ołówek i kolorowe kredki 😉. Dzisiaj rozpoczniemy od pisanki.

3. Pogoda powoli robi się wiosenna. Podczas spacerku możecie znaleźć już pierwsze jej symbole 🌼🌸. Przygotowałam dla Was zadanie detektywistyczne 🔍. W załączonych zdjęciach  znajdziecie listę oznak wiosny (wersja dla chłopców i dziewczynek). Wydrukujcie ją, narysujcie własną lub starajcie się zapamiętać co na niej się znajduje i wybierzcie się na wspólny spacer w ich poszukiwaniu. Ciekawa jestem ile uda Wam się odnaleźć 😉

4. Na sam koniec poćwiczcie trochę przed świętami. Zakręć kołem i wylosuj 5 ćwiczeń. Może mama lub tata wykonają je razem z Tobą? Gimnastyka

5. Wykonaj ćwiczenie  w Kartach pracy 3 na stronie 53 oraz wybrane 2 karty pracy, z kserówek otrzymanych w przedszkolu. Jeżeli masz je wydrukowane dwustronnie, to jedna strona = 1 karta pracy.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status